Met onze geautomatiseerde scan- en herkenningssoftware is het verwerken van inkoopfacturen heel eenvoudig en levert je bovendien een flinke tijdwinst op.

Inkoopfacturen, bonnen en bankafschriften worden snel verwerkt in jouw administratie. Met één druk op de knop maak je een foto van het document en mail je dit naar de digitale postbus van jouw organisatie. Wanneer het jou uitkomt.

Het is zelfs mogelijk dat jouw leveranciers de inkoopfacturen rechtstreeks naar jouw digitale postbus mailen. Het enige dat jij nog hoeft te doen is de factuur goedkeuren. Het systeem verwerkt de facturen en zet ze klaar om te controleren. Het controleren kunnen wij, indien gewenst, voor je uitvoeren.

Het grote voordeel van onze werkwijze is dat er een volledig digitaal en online beschikbaar archief ontstaat. Alle documenten zijn makkelijk terug te vinden en je hoeft niets meer op papier te bewaren.

Daarnaast eist de belastingdienst dat alles wat digitaal binnenkomt, in een toegankelijk digitaal archief wordt bewaard. Met ons systeem heb je daar geen omkijken naar en voldoe je automatisch aan deze bewaarplicht. 

Aviemore begeleidt zorgorganisaties naar een geoptimaliseerde financiële- en administratieve bedrijfsvoering.